به او بگویید دوستش دارم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 71175
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




  

به او بگوييد دوستش دارم ،


به او که تنش بوي گل هاي سرخ را مي دهد ، 


 به او که با جادوي کلامش زيباترين لغات را شناختم ،


 به او که لحن صدايش دلپذيرترين آهنگ است ،


 به او که نگاهش به گرميه آفتاب و لبانش به سرخيه شقايق


 ودلش به زلاليه باران است ،


 به او که براي من مي نويسد ،


مي نويسد از باران ، از شبنم ، از گرماي عشق و ...

 

به او بگوييد دوستش دارم ،


 به او که قلبش به وسعت درياييست


 که قايق کوچک دل من درآن غرق شده ،


به او که مرا از اين زمين خاکي به سرزمين نور و شعرو ترانه برد ،


 و چشمهايم  را به دنيايي پر از زيبايي باز کرد...

 

به او بگوييد دوستش دارم ،


 به او که صداي پايش را مي شنوم ،

 

به او که لحن کلامش را  می شناسم ،

 

 به او که عمق نگاهش را مي فهمم ، به او که ...

  

به او بگوييد دوستش دارم ،


 به او که گل هميشه بهارمن است ،


 به او که قشنگترين بهانه براي بودن من است


 وبه او که عشق جاودانه من است.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت21:17---16 ارديبهشت 1390
vagean gashang boooood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : محسن